Lv
En

Veiksmīgas sarunas ar klientu pa tālruni

       Šodien attālināta klientu apkalpošana ieņem aizvien nozīmīgāku lomu katra uzņēmuma ikdienā. Veiksmīga saruna ar klientu pa tālruni nodrošina augstu klientu apkalpošanas līmeni un jaunas sadarbības iespējas.

       Ko varat sagaidīt no šīm mācībām?
       Dalībnieki iegūs zināšanas un attīstīs prasmes vadīt efektīvu un veiksmīgu sarunu ar klientu pa tālruni, trenēs praktiskus instrumentus sarunas veidošanai un vadīšanai, nostiprinās savu pārliecību darbā ar “grūtiem”  un “negatīviem” klientiem.

       Kam šīs mācības ir noderīgas?
Ikvienas jomas profesionālim, kuru ikdienas darbs ir saistīts ar klientu konsultēšanu, apkalpošanu un pārdošanu pa tālruni.

Programma:

•    Veiksmīgas telefona sarunas pamatprincipi;
•    Klienta vēlmes un gandarījums;
•    No kā sarunās ir jāizvairās;
•    Runas elementu izmantošana sarunā ar klientu;
•    Telefona sarunas  struktūra;
•    Izzināšanas un argumentēšanas  praktiskie instrumenti;
•    Darbs ar klienta iebildumiem;
•    Klienta virzīšana uz lēmuma pieņemšanu;
•    Sarunas noslēgums;
•    Negatīvu klientu psiholoģiskie portreti;
•    Metodes darbam ar negatīvi noskaņotiem klientiem;
•    Emocionālā noturība darbā ar negatīviem klientiem.

Mācību metodes:

      Mācības tiek veidots un organizēts, balstoties uz reālām klientu apkalpošanas situācijām, aktīvi iesaistot dalībniekus diskusijās un grupu darbos. Klientu apkalpošanas teorija tiek sasaistīta ar praktiskiem piemēriem no dalībnieku ikdienas. Apgūtās zināšanas tiek nostiprinātās praktiskos uzdevumos un lomu spēlēs.

Norises laiks:
Mācību norise  : 9.00 – 16.00 (Iekļautas pusdienu un kafiju pauzes).

Cena:
185 EUR + PVN/dalībniekam
Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta (InCSR) biedriem, 2017. un 2018. gada Ilgtspējas indeksa dalībniekiem – dalība seminārā ar 10% atlaidi.

Treneris:
Spring Valley pasniedzējs Reinis Zarāns

       Organizācijas attīstības centra Spring Valley konsultants un pasniedzējs Reinis ir klientu apkalpošanas un pārdošanas jomas eksperts.
Viņam ir bagāta praktiskā pieredze šajā jomā, kas iegūta 16 gadus pakāpeniski veidojot karjeru AS Swedbank gan kā speciālistam, gan vadītājam (klientu apkalpošanas speciālists, pārdošanas vadītājs, telefonpārdošanas virziena vadītājs, pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītājs, finanšu centra vadītājs). Reinis darbojās arī kā uzņēmuma iekšējais treneris, kopš 2004. gada regulāri vadot pārdošanas, produktu mācības, klientu apkalpošanas standarta ieviešanas, jauno vadītāju un klientu servisa mācības. Kopš 2012. gada Reinis sadarbojas ar Spring Valley. Sagatavojis un vadījis mācību projektus Siguldas Novada pašvaldībā, SIA Dardedze Hologrāfija, TNT Latvia, Latvijas Pasts, Elva Baltic, Valsts ieņēmumu dienests, Latvijas Amerikas Acu centrs, Latvenergo, Swedbank, Joker LTD u.c.

Aicinām izvēlēties sev piemērotāko norises laiku un aizpildīt reģistrācijas anketu šeit - https://form.jotformeu.com/82952993495375!